Interview Tunas Bakti

Assalamualaikum reader tak ada S ya , ngehehe . Ok Ok, baca tak title atas ni ?

INTERVIEW TUNAS BAKTI

So , tadi masa tengah berguling kat katil bawah selimut enak dibuai mimpi , tiba tiba Ibu masuk bilik and cakap :

miera , besok interview kat Sekolah Tunas Bakti . Tadi ada orang telefon cakap suh interview pukul 3

and i was like WHAAATTTTT ?? aku ?? interview ?? Tunas Bakti ?? gerun , cuak , macam rasa nak tekencing , eh aku pula rasa over over ekkk . biasalah , darah gemuruh bila datang . mcm ni laaa. memang aku terus terbangun tidur ambush ibu macam macam. how come eh , aku minta sekolah rendah , main subjek aku nak ajar adalah Maths bukan English. sebab Muet aku BAND 3 , so , aku tak rasa layak untuk ajar anak orang english because english saya pun not good enuff tibe tibe dapat vice versa betul.  hmmph. 

talking bout confidence level plak , jangan lah tanya . Memang mcm tade apa yang tinggal dah. tinggal pasrah dan redha dengan takdir yang Maha Esa jela kalau dapat. if tak dapat, mungkin ada rezeki lain. But , its quite fun to gain experiences dr sekolah macam ni taw. Fun whattt. 

So, ada yang macam :


" kalau warga emas pun aku mampu jaga dengan penuh kesabaran , takkan remaja ala ala sebaya dengan aku , aku tak mampu handle kan? insyaallah lah "

" i can see ciri ciri seorng cikgu dalam diri kau "

" do you capable enough to handle them? "

"alahai , muka kau mcm ni. stok minta kene buli je"

" Just go for it , kau kan hardcore , "

and bla bla bla .. so, just wait for my interview , and the results. If dapat , syukur alhamdulillah , if tak , as ive told you , mungkin ada rezeki lain.

ps; ive should just called the kindergarden la yesterday to ask for vacancy.