Tesl part II

Tadi tibatiba buka facebook , kawan aku post something which is link blog la kan. buka buka link tu , hamaagaddd , sebak secara tiba tiba. perasaan yang tak diduga datang tanpa dipinta.

Teringat bila kali terakhir aku angkat barang barang bawak turun kasi ibu , then naik , then turun , then naik , then turun , then naik buat kali terakhir nak jumpa kawan , nak salam and i dint expect what will happen after salam salam bagai tu. With all of sudden , time salam cakci , hugging each others , i cant stop crying sebab seriously , eventho she seems quite annoying , kuat gila mentekedarah , memekak , but we're like sisters kot. yeah , rasa sayang nak tinggalkan die tu serious mendadak , cause i know , i wont see her after this .

and i dont care how miserable i look on that time , bile kala bro nak snap gambaq i , dengan muka memang mcm tutttttt


i know i look so ugly , but who cares. tak boleh nak bendung rasa sedih tu. yes, please dont make me cry coz i can turn to be an ugly creature. so , please and please , dont ever make me cry T-T


most of the foundation students updating their status pasal sedih , nangis , sebak and all that . termasuk lelaki okay? perpisahan tu menyakitkan. 

Dear teslian gigirl and boboi ,

      Eventho it's only one year kita kenal each other , tapi aku nak cakap , i really like this course eventho sometimes aku giveup dengan results and so on because of you guys yang best. mungkin ada yang aku tak sempat nak berkenalan or kenal nama , muka but , selagi korang teslian , insyaallah aku ingat korang. for those yang aku pernah kecilkan hati mereka, kasar, memekik , marah , im so so so sorry and aku harap tak simpan dalam hati . aku tahu korang ni baikbaik belaka, maafkan jelah ye. doa kan kita sama sama berjaya di masa akan datang :)
With Love,
amoi