Raya weh Raya.


Yeah , ni lah kampung yg ada kat Bukit Pasir tu. Raya tahun ni ohsemmm , well bagi aku , tak ada istilah "tak rasa nak raya doh tahun ni " sebab yelah , raya kan ke sekali je setahun. So, kita manfaatkan lah raya tu dengan bermaaf maafan , salam salaman , kunjung mengunjung bagai . Dapat semayang raya pun setahun sekali. Tapi tahun ni aku tak pergi. Pemalas lettew.! -..-

I wore kebaya from indonesia .

BIG FAMILY ;


Zainal Abidin & Azlini 's Family 
Love ! <3 p="p">
hodoh-nessssssssssss

Raya sakan habak angggggggggg


Bersempena Hari Raya ni , saya , Nur Amirah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua umat Islam . Maafkan segala salah dan silap yang pasti ada. Maaf zahir & batin. Terutama buat ibu bapa , family , sahabat baik :

Nur Hazimah binti Hasan
Nur Athirah binti Azahar
Nurul Shafiqah Khairul Azhar Chong 
Ahmad Faiz Ibrahim 
&
semua yang mengenali diri ini *ayat poyo harhar

Oh , tahun ni duit raya merosot betul T_T takpe , iolls still besyukur . haha.


Nak beli iphong , tapi duit tak cukup. acamana tu ? memang tak laaaaaaaa jawabnya.

#Alhamdulillah , masih ada peluang untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang Bahasa Inggeris. Satu peluang yang patut aku tebus. Doakan aku berjaya di dunia dan akhirat. Amin. Allah knows everything ! Thank you Rayuan saya diterima. Alhamdulillah. 


2 comments: