Fate

Sometimes , you just have to wonder how many times someone you care about has to hurt you before you finally dont care (Notebook Of Love)

Indah nya hubungan tu dah lama dibuang . The day i took off the ring from my hand , that's the day i threw all memories from my head. The day i swore i wont look back at the past , it's the day im looking forward for my future. 

Awak ,
If you feel sad , Allah's there for you . If you feel lonely , Allah always there to accompany .
Actually , You dont really need me . You've just confused.

Sebelum ada hati yang terluka lagi , sebelum ada hati yang akan lebih sesak , saya undur diri awal awal. Bukan tidak berani mencuba tapi terlampau letih untuk mencuba. Bukan takut akan kepahitan yang akan dialami lagi , tapi biarlah kali ni saya cuba cari kemanisan hubungan itu sendiri. Betul , dlm hubungan mana ada selalu indah , manis sweet belaka bukan . Tapi , kalau effort seorang sahaja , ia tak akan pernah berhasil bukan. Dan pengalaman menjadi guru buat kita.

Saya dah lama redha , pasrah bahwa awak bukan untuk saya dan saya bukan untuk awak.
It's fate.

Assalam.