Partayyy like animal

Halloo Halloo ,
First of all , Salam Maulidur Rasul from me to sekalian umat Islam di bumi yang fana ni :)
Next , kasi intro muka penulis dulu , ehem-ehem , haha


Location : Semua House , Malaysia (takkan Indon pula ==')



Si kecik molek bermake-up hot kalah akak sedara dia ni namanya , Aisyah Sofea. She's only 5 this year . And partay birthday yang saya attend harini adalah milik si kecil ni. Hamboi kelas kau Senah , baru 5 tahun dah partay . Akak dah 19 tahun , baru tahu apa tu partay , tu pun sebab akak attend birthday awak tahu tak? Hew. Anyway , Happy Birthday darling .

SO, if namanya pun partay birthday , haruslah ada aktiviti yang telah disusun kan ?
Ni sebahagian gambar yang sempat diambil oleh Afiq ;


Ada game bina piramid , cari barang sekeliling tempat , chicken dance , teka teki , oh kejap , saya dapat hadiah time teka teki, harhar. peh , bunyi kerek je kan. soalannya berbentuk begini :
" kenapa nobita dan doraemon takut nak datang Malaysia ? "
Hah , jawab jawab. abang abang akak akak jangan tecengang cengang , ce jawab ;p
Well , yang paling tua join benda tu aku la. HAHAHA. lantaklew , pakcik makcik aku pun kata aku ni baru Form 2 lagi kann. So, rasanya aku masih layak untuk join event macam gini. so, lepasni anak sapa sapa buat birthday partay , jemput aku untuk memeriahkan suasana taw.



Bila nak mendukung anak sendiri ni ? Asik dukung anak orang je ==' ahhhhh , sobs. Miera, rilek. baru 19. panjang lagi perjalanan. HAHA.


Sangat adore gambar ni . nampak tak baby yang senyum bawah tu , nama dia ishaq , dia sangat sangat suke senyummm. comel nyaaaaa. ayah , ibu , bila Miera nak ada adik baru ? T_T

Okay , itu sahaja gambar yang mampu dikongsi. Letih akak nak menulis panjang panjang -.-'
Esok bermula Family Day di Sg Congkak :D



No comments:

Post a Comment