Noktah

Segar badan , bau kedamaian , lega mandi. Ini Nikmat.
Berat kepala , lesu badan , ada kemusykilan. Itu Sarat.

Perasaan yang lebih hadir menganggu aku sekarang , perasaan jiwa ni. Fuhh , bukan main jiwa lagi.
Perasaan yang aku persoalkan kehadiran nya adalah , perasaan yang wujud , yang rasanya kadang suka, dan kadang perit.


kau tahu cara nak elakkan diri dari bersedih dan teruskan kegembiraan ?

lesson no 1 : Ego yang ternyata bakal memakan diri tuannya. Cut off your ego. 
Egoism could kill yourself

lesson no 2 : Be positive , ini penting agar tiada berlaku salah faham

lesson no 3 : Forgive and Forget . i mean benar benar memaafkan dengan 
setulus hati

lesson no 4 : Trustworthy , hilang kepercayaan musnah sesuatu hubungan

lesson no 5 : It's all about you and that person

Acually , most of it , aku tuju khas buat diri sendiri. so, no offend there. Im trying to control my anger , im trying to be more polite , calm and so on , but it takes time. Yes, I've tried . *sikit je kot
There's a time im being kind of jerk and so mean , dan masa tu aku rasa aku tak layak dapat apa yang ak ada sekarang. end

i know im jerk , do forgive me. your forgiveness the only thing i've asked for.