Happy New Year , Hello 2012

Hello Assalamualaikum. Actually nak update 01/01/12 tapiiii .. i'm so damn exhausted on that day sebab baru balik dari holiday with ma family. So, den hupdate today untuk mengucapan HAPPY NEW YEAR guys. hamagadd. can't believe im sweet sour nineteen this year. ehem. umur dah meningkat , makanya azam pun haruslah yang lebih upgrade sikit.  kehkeh .


So, azam tahun ni tak banyak mana pun.

" Semoga aku lebih matang dari soal agama, pelajaran dan hidup "

Insyaallah. Jangan amik remeh temeh lagi bab aurat , bab pelajaran , bab batas pergaulan , bab macam macam bab la. Aku hanya insan biasa yang sering melakuakn kesilapan dan rasanya tak salah untuk aku tanamkan azam yang positif sempena 2012 ni . Tapi , yelah , tak semua aku cakap ni aku akan buat , kadang kadang terlepas jugak kan ? so , hopefully azam tahun ni dapat aku capai sebaik nya.
bak kata ibu aku pun , bila nak betul betul cover aurat ni ? dari sedara mara dan sewaktu dengannya ? sampai bila nak tunggu hidayah tu datang . Yang wajib tetap wajib kan ? Insyaallah , dengan izin Tuhan.


Happy New Year , tanam azam baru okay guys

Goodbye 2011 , Hello 2012 

Salam Alaik