Lelaki dan airmata

Agak lama jugak tak update belog. Rindu pula. Ceh ceh. Rindurinduan pulaaa kan. So , it's been two weeks for this second semester and banyak benda juga berlaku. Jadual yang semakin pack , Assigment yang berdouble kaliganda , Lecturer yang memberi pressure , Bukit yang menjadi durjana , Persekitaran yang semakin huru hara. Lelah.

So , kire harini menjadi hari pelepas segala rasa yang bersarang dalam diri ni. Ceh , puiii baru dua minggu dah gaya macam nak mati lagaknya,


Topik : Lelaki yang menangis untuk seorang perempuan , itu tanda perempuan itu benar benar di kasihinya

Well guys , jarang jarang kita dengar lelaki akan menangis untuk seorang perempuan kecuali lah perempuan tu benar benar dia suka kan ? yesss ! dari pendapat aku , lelaki yang menangis untuk seorang perempuan bukan Dayus tapi Halus . Halus dari segi jiwa raganya. Oh perhaps. Juga , as we all know , lelaki ni hati diorang ala ala konon batu lagaknya padahal dalaman mereka , alaaaaa lembut bak softlan gittew. saja je mereka tunjuk bahagian keras untuk menyembunyikan sifat lembut mereka . Ego. tiga huruf yang memang padan betul dengan kaum Adam ni. Oh , saya sebagai kaum Hawa juga punya Ego dan kdang kdang ego ni melampaui segalanya. 

motif ? patah hati ke minah brutal ? undefined

So , buat kaum Adam di luar sana , jangan risau  , kami, kaum Hawa sama sekali tidak menganggap air mata seorang lelaki itu sebagai air mata si lelaki dayus. tidak sama sekali.

jap, motif lagi sekali ? bosan lalu aku merepek. Bye

kasi aku letak last gambar aku , plis plis

k , takpa takpa . muka pun ta nampak dah. bobboiboiii

2 comments: