Timeline twitter

Hello Hello eberibadi . Apa khabar ? Sihat ? 
Hmm , tadi dekat timeline twitter bederet orang post pasal

#FaktaTentangSaya

wooo , bukan sorang dua je , tapi almost tiap yang ada twitter heboh juga nak update FaktaTentangSaya tu . Musim le kot , aku pun bila dah tengok timeline dah macam gitu , kau gila aku tak nak update status ala ala macam gitu juga la kan. Ni je mampu aku tulis :


kira okay lah tu , kira aku mengikuti perkembangan timeline twitter ye tak ?
Dari tak ada , aku ada kan lah satu dua status mcm gini , hewhew

Emm timeline kedua yang menarik perhatian aku bila diorang update pasal :


Okay ? Nampak ? Perhimpunan Seks Bebas , Ya Allah , ingat dosa lah ya . bawak bawak mengucap.
Dunia dah akhir zaman .Masyaallah .


  1.  Firman Allah SWT: وَلاَ تَقْرَبُواْ الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاء سَبِيلاً “

ps : Okay , puasa bercakap 3 hari , kroihkroih

No comments:

Post a Comment