Semester dua berakhir

Assalamualaikum. fuhhh , saat aku taip taip ni , aku baru je siapkan LAST assignments untuk sem II ni. boleh tahan kelam kalibut gak aku sem II ni. lama jugak aku xcerita apa jadi dengan aku sejak beberapa bulan ni. yelah, mana tahu aku kene strok sebab banyak sangat belajar ke, mental breakdown sebab mindfuck tengok assignments nye payah mcm budak final year ke kan. Alhamdulillah la , belum lagi kena sindrom sindrom berbahaya tu semua. cuma biasalah, mindfuck happens when you cant get through the difficulty. apa aku buat? Doa , tawakal. dan kalau tak mampu sangat. iolls nanges le gamaknya.

Hek eleh, pondan gila.

Setelah dicheck aku punya jadual peperiksaan akhir yang akan berlangsung lagi dua minggu dari sekang, gila rabak jugak aku tengok bila" 7 exams dalam masa 7 hari ". peh macam iklan iklan movie plak bunyi. so, bayangkan lah gap yang aku hadapi sem kali ni. memang dia tak kasi can aku pulang bercuti sebelum final. memang dia suruh aku duduk U belaja ni *kononnya*


Kepada student student degree yang sedang menghadapi final mereka, selamat menjawab. 
kalau kalau lupa , apa kata try doa ni


Ni dia. *aku google je ni* sharing is caring kan. iolls kan caring orangnya, sebab tu iolls share :D


haha, tgk kartun mengingatkan aku kat diri sendiri. selalu nak menangis kalau soklan tu susah bebenor. dari zaman SPM sampai le sekang , sikit xberubah. tapi yang aku still ingat, SPM aku nanges dengan soklan BM , and last sem pun aku nanges sebab soklan BMT . bulls*** nya aku nanges pasal BM. BM je pun -.-' ngehhehehe. 

but whatever it is, hoping to maintain my pointer or at least nak la merasa DL. tapi mcm mimpi kot. LOL. sini nak DL kene 3.75 . blerghhhhh. benda payah nau. oklah, panjang gila. 



No comments:

Post a Comment