Lifeless ,

Oh Hi , ehem . Haaa ! Tetiba tangan gataii sangat nak menaip. Macam yang semua dah tahu , result dah keluarrr? dan kenapa saya senyap jaaa? trololo , sebab result tak kencang la saya tak bagitahu, eh , Faiz pun tak tahu taw. HAHA. die tu memang noob. tah ape jelah yang die tahuuu. but, itsokay itsokay, aku tak sedih ponggg . kenapa? hmm , sebab kali ni aku satisfied dengan apa aku usaha , aku work hard gila kebabai untuk sem II , semua subject aku pass dengan senyuman ikhlas but somehow , terkilan dengan literature . Teringat malam exam lit , aku tido 5 pagi nak hafal hampir semua short stories etc but .. esok yang keluar , 3 novel yang aku memang tak selak malam tu keluar. So ? itu namanya takda rezeki. haha. Kenapa mesti 3 tu yaaaa!! dahla, ITU je yang aku tak baca , ITU je yang keluar. like whatttt. dunia ni kejam  
   T_T

Ehem , yang texting tanya , dm tanya , tweeting tanya , facebooking tanya , lalalala , ketahuilah anda , sampai mati pun anda takkan tahu . KAHKAHKAH. oh , including Faiz . KAHKAHKAH lagi sekali. im sorry , sorry sorry sebab taknak bagitahuuu , trolololo . just so you know, I senyum ada nangis ada bersamaan dengan I'm in neutral mode. ohh seriouslayy

Lately , life aku dipenuhi masa dengan budak budak . No teenager's life sangat like previously . Sadd.
Pagi pergi kerja , hadap muka budak , ajar diorg belaja , suap makan , mandikan , tidurkan. Well, aku memang dah boleh menang award ibu mithali tahun 2012 . trust me , tak sia sia jadikan aku surirumah hidup korang yang halal. HAHAHAHAH. tapi , aku tak pandai masak laa ye? Nak? (angguk kan jela)


Ajar jangan tak ajar , muka ikhlas je cikgu ni. Biasalaaa !


Setengah jam selepas itu , kau nampak tak cikgu ni dah angkat tangan , dah naik angin gamaknya.


Ha! cikgu dah memekik , budak budak tadika situ 90% dah pakai alat bantuan mendengar KAHKAH


Ohhh , cikgu dah kontrol ayu balik , takot lelaki lelaki tekezut plak tengok kegarangan cikgu ni. hilang kecomelan dan keayuan gueee. 

Till then , my life now is much moreee better . Thanks Allah . 

Dear F , 
                You , just so you know , if u terbaca post ni and tetiba baru terkepoh nak tahu result i , please dont. hahaha. please please . begging you. merayu ni. hohoho. cukup if you tahu , im fine kali ni . it's not i taknak share something bout me , it just muka i ni terasa ketebalan berinci inci untuk bagitahu . hope u faham dan dan dan peaceeee , jangan marah ya! tapi, result u bagitaw jela cuz i know u're much better than me . HAHAHA. anyway , thanks selama ni paksa I study , macam ibu i jeee, over kauu jahh . Lepas ni , if kite belajar lebih jauh , what I mean bukan lagi (Melaka-Tangkak) yang i boleh g melawat u , haha , i hope kita terus support each other. pehpeh sweet gilaaa aku ni rupanyaa ya tuhannnn. HAHAHA. joking.

Love ,
M




No comments:

Post a Comment