Tag again

1 . Honestly , kau pernah terpikir tak cemana kau boleh cakap bahasa melayu,bahasa inggeris dan bahasa lain lain?
Frankly , i really dont have any idea mana datangnya laa perkataan tu suma , cmana aku boleh belaja bahasa lain termasuk bahasa melayu. maybe , bm sbb dh dididik di rumah oleh parents kita.

2 . Aku heran lah , kenapa lelaki bila jumpa perempuan dia macam ada satu aura yang tak dapat di cam.? walau pun perempuan tu tak lawa langsung, tapi kalau die tertengok betis, die boleh terteguk air liur bergelen gituu. it's like the thing beyonds control right?
As u've wrote it. well, it's the thing beyonds control pun kan. depends pada iman lelaki tu lah kot. hehe. lagipun , lumrah manusia yang digelar lelaki , mempunyai nafsu seperti itu , so kita sebagai perempuan , jaga diri ni seboleh mungkin termasuk aurat . ceh , ustazah pilihan ke apa nie ?


3. Aku pelik betullah macam mana couple bila kawin diorang tahu je apa diorang perlu buat ?
Hoho , emm belajar la kot. mcm kembar kao. die tengok no strings attached. itu nak belajar bab ni lah kot. haha. aku pun mana taw. ak lum kawin la timahhh. 

4 . Kalau kau suka seseorang tu kau akan direct cakap dengan dia kau suka die tak ? and why did you say so ?
Hmm , aku ni ego tinggi so , memang tak lah ak nak g bagitahu, lain a die confess die suke aku . then , let us start the baby steps. hoho

5 . Let say if you were asked to marry with someone that you didnt love , what are you going to do ?
 Well , the best solutions , try to fall in love with the guy. Try&Error gittew.  hewhew,

6 . Which one you hate most. Saying something that would make someone else feel upset or Saying nothing that would make yourself mad.
 Aku bukan jenis berterus terang so i choose "Saying nothing that would make myself mad"

7 . I wonder why boys hate girls who can't cook? Does it matter to them ?
Well , for me benda ni memang make sense pun . Kalau boleh laki ni nak rasa air tangan isteri dia orang. But  , kalau die over sgt . nak komen komen masakan kita ni , suruh die beristerikan Chef lah ye.


8 . Tissue or handkerchief ? 
Kesat kat baju pasangan kita dah. Jimat

9 . Why must people think negative to you eventho you meant well ?
Oh , maybe sebab sekarang aku baca soalan kau pun jerumus ke 18sxxxxx hahaha , so i think negative pasal kau . welk :p


okay , thanks to baby Ain for tagging me this , xoxo