Diam dan tulis

minda kosong , hati sebak.
Lendu , aku datang lusa. Tunggu aku. Aku tak sabar nak masuk sem. Aku tak sabar nak membizikan diri aku dan aku tak sabar nak memboloskan diri dalam himpunan manusia yang ramai bilangannya. Hela nafas. Hati , jangan dipikir lagi , maju ke depan . Jangan hirau sekeliling. Mood aku macam hampas. Macam mati dah. Aish. Sempat juga nak berhiperbola . Hati, kuat . Hati ,peduli je semua orang. Hati,jangan mati.

Aku yakin hati aku ni masih tahu rasa sakit , marah, kecewa , gembira , suka , benci , terasa dan segala perasaan yang masih boleh dikesan. Nampak? Hati aku belum lagi mati. Syukur tuhan

Malas lagi nak difikir hati manusia ni. Malas lagi untuk memikirkan hati sendiri.
Pemalas .

Aku akan tunggu saat tu dan aku akan pastikan miera yang dulu kembali hidup.
Doakan Muet kita okay? oh dan Faiz dan Apon , selamat ber-Muet :)
 Kita jumpa cuti akan datang , Salam rindu