Memo 11

Serasanya dah hampir 2 ke 3 minggu aku kat rumah kerana cuti sem.
Dan sepanjang cuti ni , boleh dikatakan kondisi aku di rumah sudah seperti Raja ,hoho
Tak perlu kemas , vacuum rumah  , cuci pinggan mangkuk , sidai baju , angkat baju kotor  , sapu sampah sebab semua ni dah dilakukan oleh Cik Ma.
*Heaven*
Tapi , mulai esok . Aku akan dinaikkan takhta menjadi "amah" rumah ni sebab CikMa kena kerja rumah nenek aku sebab "amah" rumah nenek aku lari.

*Disaster is just around the corner*

Aku tahu , esok pagi , aku akan diteriak dengan pekikan si wanita ini. Aku tak akan berpeluang untuk menarik selimut tebal aku selepas solat Subuh . Aku takkan berupaya untuk mengatakan "TIDAK" atas tiap suruhan beliau. 
this kinda nightmare !

dan , dan , dan juga. bermula perang dunia ke II atau mungkin ke III ,
(aku je paham kenapa berlaku perbalahan ni)


Esok , aku ada kerja baru . Cool.

ps: masuk harini dah 4 hari aku tidur masa asar. Genap 44 hari , gila la tu.


2 comments: